Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Γιώργος Μάνος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Γαλατσίου


Φίλες και φίλοι.Κάνω την προσπάθεια αυτή πιστεύοντας ότι ο καθένας μας μπορεί να προσφέρει σε μκρότερα ή μεγαλύτερα προβλήματα. Ειδικά στην τοπική αυτοδιοίκηση θεωρώ ότι είναι χρέος μας να συμμετέχουμε ενεργά διότι αυτή είναι που προσδιορίζει την ποιότητα της καθημερινής μας ζωής.
Θέλω να πετύχω και γι΄αυτό θέλω τη συμπαράσταση των συμπατριωτών και πραγματικών φίλων. Όποιος ψηφίζει στο Γαλάτσι ή γνωρίζει κάποιον που μπορεί να βοηθήσει γνωστοποιήστε το μου στο προσωπικό μου τηλ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.

2 σχόλια:

  1. Τηλέμαχος Λαχανάς25 Απρ 2014, 6:17:00 μ.μ.

    Ο Γιώργος αξίζει περισσότερο. Όσοι ψηφίζετε στο Γαλάτσι συνιστώ να τον ψηφίσετε. Όχι απλώς γιατί είναι συμπατριώτης μας. Γιατί είναι άνθρωπος με θάρος που βγαίνει μπροστά, γιατί θα έχετε την συμπαράσταση του για όποια ανάγκη στον Δήμο και παραπέρα, γιατί από αυτό το σκαλοπάτι η φωνή του θα έχει περισσότερη απήχηση, γιατί τόσα χρόνια που τον γνωρίζω, αν και μη εκλεγμένος εκπρόσωπος, με τις γνωριμίες του περνούσε ψηλά τα μυνήματα περί αδικιών εις βάρος μας, γιατί δεν ήταν και δεν θα γίνει νεροκουβαλητής. Αυτά σας τα λέγει ένας υπερήληκας δικός σας που γνωρίζει τους πάντες και τα πάντα. Το όνομα μου Τηλέμαχος Λαχανάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλύκου και Γιώργος Μάνος. Γιώργος Μάνος και Αλύκου. Δύσκολα κάποιος άνθρωπος να μπορεί με τις πράξεις του να συνιστώσει τον εαυτόν του με ένα ένδοξο χώρο των πατρώων εδαφών. Τα διαβάζεις αυτά στις σελίδες του Αυχένα της Γκιάστας, στις σελίδες των πρωτοπαλίκαρων όπου βιαζότανε να αγγίξουν την δημοκρατία. Τα διαβάζεις στις σελίδες της προσωπικότητας και μαχητικότητας. Γιώργο, σήμερα θα είμαι και εγώ όλο Αλύκου. Σήμερα θα είμαι και εγώ όλο Γάλάτσι. Επιτυχία Γιώργο. Επιτυχία Αλύκο. Το αξίζεις. Το αξίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή